2/12/2012

DIY..Coat...sapphire..

Zima zima ..zimno...a do wiosny jeszcze trochę czasu zostało ;)....dziś pokaże wam moją ekspresową przeróbkę płaszcza kaszmirowego XXL....koloru szafirowego :]

Przed/Before...
..lub jak kto woli szafir.. Electro blue ...granat...błękit nocy ..;)...
trochę krzywo zdjęcie wyszło  ....ale słowo płaszcz prosty :]..
 na mnie ...płaszcz naprawdę duuży ..
 Po/After...

Proste podszycie ..ramiona na "konkwistadora";)...i gotowe ! :]...
 Na mnie bez paska ...jak teraz modne płaszcze .."pudełkowe"..http://avanti24.pl/moda/56,103630,10410923,Plaszcze_na_jesien___najmodniejsze_fasony.html
a dodając ..tylko pasek  ..otrzymamy   płaszczyk "bombkę":}..
 a do paska można dopiąć ..brelok..spinkę broszkę ..itd. :)...

 z boku ..:)...
 nawet silne mrozy nie straszne z tym zapięciem i "narzutką puchową "(nie ma na foto ;))...
 do kołnierza można też przypiąć rządek kwiatów .."wyczarowując " wiosnę na ramieniu ;)...
 A u mnie w pracowni własnie powstają kwiaty..i jeszcze raz kwiaty :]...

Nie spodziewałam się że ta Pani   ma taki głos ....a tu miłe zaskoczenie ..:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !