12/12/2011

diy tutorial ..buttons ..jacket ..necklace..


"Mowa jest srebrem ,a milczenie złotem"..dziś was "Zagadam" więc w sam raz pasuje ....
Pamiętam jak byłam mała i jeszcze nie potrafiłam przyszywać guziki ..więc mama pokazałam mi jak inaczej odmienić/odświeżyć ich wygląd ..przy użyciu ..pewnie nie zgadniecie ...sreberka ...
Paradowałam w przedszkolu dumnie z połyskującymi guziczkami ..."opakowanymi w kolorowe sreberka .. ..i o dziwo ..do dziś zdarza mi się tak "przyozdobić" ..nie tylko guziki

Prosta i szybka przeróbka nie wymagająca większej wprawy ani nakładu czasu ...


Przykład na żakiecie ...

Przed/Before...




Można użyć..sreberka z czekolady..cukiereczków ..


I teraz zawijamy niczym świstak te sreberka ...


Nie zejdą w praniu ...ale aby tak było na 100% pierzemy wywrócone na lewą stronę 

PO/After...


czerń po prostu nie lubi być fotografowana prze zemnie ;)


można też .. owinąć koraliki podrapane ..w nie za ciekawych kolorkach...

bez lampy inaczej bym miała "prześwietlenie" za free 

I stworzyć naszyjnik.... broszkę ..kolczyki ..co tylko nam wpadnie do głowy ...

I stworzyć naszyjnik.... broszkę ..kolczyki ..co tylko nam wpadnie do głowy ...

tu mój skromnie nie skromny naszyjnik...


świeci jak księżyc w pełni ...



A tu pasek do kompletu .."srebrne rewolucje"...

anielskaaniela.blogspot.com/(…)diy-waist-belt-bow.h…

BTW..nie popełniajcie błedów świstaka ...


tak jakoś muzyka mi się z świstakiem z grafiki skojarzyła ...;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !