12/13/2011

Bizantyjskie złoto...chanel inspired jewellery ..

Jestem oczarowana i zakochana .. w kolekcji   ..."Chanel z tysiąca i jednej nocy: kolekcja Bizancjum" pre-fall 2011





jak dla mnie idealna w każdym calu ..od ubrań po biżuterię :]...

A pamiętacie jeszcze " Inga & Anush" ?

z eurowizji ..2009 :]


piękne kreacje..i ich piosenka wymiata :]...


Zainspirowana ..tymi przepięknymi "tworami"..zrobiłam swoją skromną wersje .."Bizantyjskie złoto"...

Ear cuff... naszyjnik..odpowiednio zapięty zamienia się w "body chain"...słynna już moja "łańcuchowa broszka"...i bransoletka ..ala "charms"

 Zrobiona w całości ..z łańcuszków w kolorze bizantyjskiego złota lub jak kto woli postarzanego ...
 zawieszek z masy perłowej ..oraz drewnianych koralików ..:]..
Bransoletka ..charms ..złoto z Bizancjum..



Ear cuff....bliżej do Persii niż do Bizancjum ..

trzyma się ucha niczym ..kolczyk "wpinany"..lecz nie potrzebuje "przebitego ucha " jak w klasycznym kolczyku ..

Na uchu prezentuje się dostojnie ..w sam raz do fryzur koki..zapięte na bok...figlarnie "odsłaniające ucho :]..

łańcuchowa broszka ..kaskada łańcuchów ..z zawieszkami ...

na eleganckich zapięciach nie uszkadzających ubranie "żabki" :]...

"Wszędzie czepna ";)...

Naszyjnik zoom na detale...w wersji "body chain" wkrótce na mym blogu :]...
bransoletka pieniążki..


Projekt i wykonanie Aniela...

Pozdrawiam :]



1 komentarz:

  1. Kolekcja zwaliła mnie z nóg. Kocham złoto w każdej postaci.

    OdpowiedzUsuń

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !