11/12/2011

DIY Tutorial / ponczo narzutka / kaszmirowy ocieplacz na ramiona / arm warmer poncho

Zima nie spieszy się z przyjściem do nas i oby tak dalej ;)...pogoda jak w wiosnę ...więc korzystam z niekończących się spacerów 
ale "przezorny zawsze ubezpieczony" stąd mam dla was 
Proste i szybkie w wykonaniu ponczo/narzutka :)
mojego projektu :]

Potrzebujemy

Kamizelka lub sweterek najlepiej jak największy z dobrego materiału 
igła nić lub maszyna do szycia
wstążka ,sznurek lub inny "wiązacz":)

Zaczynamy

Before/Przed

Kaszmir jedwab angora mój ulubiony mix :]




                           



Perełkowe guziczki cudeńka ;)
                           



Tniemy jak na foto


                           


Zszywamy tworząc tunel przeciągamy tasiemkę 







GOTOWE!:

Jak nosić ocieplacz poncho na ramiona?

guziczki stanowią tu dodatkową ozdobę :)







Z boku 






świetnie też się sprawdza jako dodatkowy "ocieplacz i  ozdobę w jednym "  na płaszczyk kurtkę itd. 

Mój najnowszy łup płaszcz-burgundowy kaszmir :]






Z narzutką 





Z atłasem też się pięknie łączy





W stylu jak dużo z was pewnie powie "babuszkowatym" ja jestem zakochana :P









A ze skrawków zrobiłam dwie opaski  jak z lat 90's  



Trzymajcie się ciepło !;]

No comments:

Post a Comment

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!