11/29/2011

diy... sleeve holder brooch....spinki..żabki..broszki

Z wpisu "polowanie na..."...moje broszki/spinki ... część poprzerabiałam ..a druga część ma zastosowanie ...jakże wszechstronne :].. co ujawniam w tym poście ...



A dla tych co pragną taką "spinkę" mieć ..proponuję mój stary.."ZTS:]...

http://anielskaaniela.blogspot.com/2011/07/diytutorialzaczepy-do-paszczy-i-nie.html

wszystkie razem ..cześć przerobione :]..i cześć ..w stanie "przed":)...



A teraz ..zastosowanie ...

Moja "top model"
to łososiowa jedwabna bluzeczka ;)...

na ramionach ..elegancko zwęża za szerokie "barki":]...





eleganckie i szybkie zwężenie ..marszczenie z tyłu...



Z boku ..tworzy talię ..i zmniejsza szerokość bluzki !:]...




eleganckie zapięcie :]..


można też ozdabiać nimi buty...


Mega wygodne 5 cm .. w obcasie :]...




melonik..lub inne kapelusze ..berety czapki ...



pas ala gorset w 5 min.?..pewnie kawał skóry ..i spinka/czepka ..gotowe :]...skórę możesz zastąpić apaszką lub kawałkiem materiału :]...


Na szalach chustach itd. też się świetnie sprawdza :]...

szalik wyszydełkowany przez moją siostrę ..z włóczki .. mohair i jedwab .. cudny nie ;)


teraz szalik za skarby świata się nie rozwiąże :]..


można też przypinać do spódniczek ..pasków ..spodni itd.  co z czasem pokaże i na blogu ..:].

I moje szybkie przeróbki spineczek :]...Mojego pomysłu projektu i wykonania :)

"pełnia barw"...szmaragdy rubiny ...szafiry ;)...



"chian reaction"





"Perły księżnej Daisy"...

"łapki"...przełamują surowość pereł..


połączyłam kilka perełek razem tworząc długą spinkę-czepkę :]...


na dekolcie ...


łapka na łapkę :]...



I parę innych przeróbek ..ale to innym razem :]...

WZÓR  na szalik boa- ...robimy łańcuszek  ok. 150 cm długości (luźno), w każde oczko łańcuszka wbijamy 3 podwójnie nawijane słupki, w kolejnym rzędzie w każdy słupek pop. rzędu wbijamy 2 podwójnie nawijane słupki. 






1 komentarz:

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !