10/15/2011

DiY..tutorial.fur collar .kołnierzyk "hrabianki"..;)


Kołnierzyk tu kołnierzyk tam ...wszędzie kołnierzyki :]...tak to jest jak coś otrzymuje status "modne";).. najpierw "okropne ja w tym nie wyjdę"..a teraz "wow super muszę mieć "..zabawny paradoks ..:]..ale dość tych "rozmyśleń";)


Mam dla was "futerkowy" tutorial :]

n.jpg



W stylu misia ..lub "przedwojennej hrabianki" :)


prosty do zrobienie wystarczy kołnierz z kurtki ..można poszperać po domu lub... poszperać w "szmateksie" :]..

Mój czarny jak "smoła" :)..

k.jpg


zbliżenie na fakturę ..jakoś ciemne kolory nie chcą mi się fotografować ;)..

kk.jpg


jak dodamy tasiemkę w kontrastującym kolorku..

h.jpg


zręcznie ją przyszywając ..po końcach od strony wewnętrznej ...

hh.jpg



Otrzymamy zgrabny kołnierzyk :]...

hhh.jpg


Co wiązać można na wiele sposobów .. :]...

1.jpg


2.jpg


Wolno opadające końce ..

3.jpg


nie tylko prezenty można tak wiązać ..

4.jpg


Z boku a czemu nie :]...

5.jpg


Inne moje kołnierzykowe  DIY..

Na tasiemce ..

anielskaaniela.blogspot.com/(…)diy-vintage-collar.h…

Ciach "kradnę " skąd popadnie ;)...

anielskaaniela.blogspot.com/(…)diy-collar-blouse-co…

Wycinam nawet z serwetek .. :]...

anielskaaniela.blogspot.com/(…)diy-tutorialkoronkow…

hmm to teraz next wpis o czymś na "czasie".. :]..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !