10/28/2011

DIY..Tutorial-curtain skirt...spodniczka kwiatowa z zasłony ...:)

Spódniczka z zasłony ?..czemu nie ..niektóre wręcz  idealnie nadają się na szycie nowych ubrań :]...a udowodniła to Scarlett O'hara ...fotki zrobione w czerwcu więc nie są prezentowane na manekinie ..tylko na wieszaku ..ale myślę że nie jest źle :)..dodatki zdjęcia sprzed miesiąca ..nie ma jak mały bałagan w folderach :]..

Ale w końcu mogę zaprezentować jakże ten przydatny tutorial :)

A potrzebujemy..
Zasłona
maszyna do szycia lub igła nić 
i nasze łapki :]...

Zaczynamy ...

Moja zasłona ..
























Zoom na piękny wzór i detale ;)..



















Przydatne nie tylko przy zasłonach ale także jako "talia spódniczki :]...

























Prosto i szybko wycinamy formę spódniczki (podłużna )obszywamy dół i zszywamy ze sobą końce...  
















obszywamy jak na otwór na guzik zaraz w talii patrz foto  przeciągając sznurki :)  lub  wbijamy nity na sznureczek z talii :)...



















ściągacz z zasłony służy jako talia bez potrzeby wszywania zamków :) ..wystarczy rozciągnąć aby założyć i ściągnąć razem na sobie :)...ps. sznureczki można przedłużyć dowiązując nowe :)


















 GOTOWE!:]....

Moja "The flower collection:]...





















w  lato i teraz jesień w niej chodziłam i muszę przyznać że jak najbardziej jest wygodna :)..





















Z reszty zasłony do kompletu ..i nie tylko...uszyłam opaskę i kokardkę na pasek :]...


















A torebka to  dzieło mojej siostrzyczki Anuszki :]...

























Kreatywnej zabawy !:]...

2 komentarze:

  1. Absolutely gorgeous! And I love the flower pattern.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, często szyję z zasłon ale nie wiedziałam że taśmę też można wykorzystać.
    Spódniczka śliczna, torba również :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !