10/31/2011

diy pocket watch...Nie tylko kieszonkowy zegarek..

Time is running low... you ready?


Prince_and_Kaileena.jpg



Uwielbiam rzeczy z"duszą"..zdecydowanie do nich należą zegarki kieszonkowe ...dyndające na łańcuszku ...mam nie małą kolekcje :)..głównie od dziadków i rodziców :) ...gdy dostałam od taty zegarek pozbawiony opakowania ..lecz całkowicie sprawny ..nakręcany ..takie są bezcenne ..nie potrzebują baterii :]...postanowiłam tchnąc w niego "nowe życie"..:)

Przed .."wypruty" wręcz...



1.jpg



2.jpg



3.jpg



Miałam wiele pomysłów ...przekręcanie ..wykręcanie ..przeróbki ..aż w końcu skończyło się na inspiracji..stylem "steampunk"

łańcuszki.. trochę złotej farby...karabińczyki ..i odrobinę wire wrap...i powstał całkiem nowy ..odlotowy ...zegarek ..


11.jpg



22.jpg


33.jpg


Jest to miks  "Alicji w krainie czarów" .. stemp punk ..i moją szaloną wyobraźnią :]
alice_in_wonderland_movie_poster_triptych_mia_wasikowska_01.jpg


To nie taki zwyczajny "kieszonkowy" zegarek...to "wszech czepny" zegarek ..
Dzięki karabińczykom ..

h.jpg


Można nosić jak naszyjnik...


hh.jpg


Przyczepić ..do spódniczki...


hhh.jpg

..lub spodni ..."nie boi się" też w kieszeni siedzieć :]
hhhh.jpg


a czemu nie przypiąć do poncho/narzutki...


hg.jpg


gh.jpg


Znajdź zegarek ;)..


z.jpg



pokażę kiedyś moją "małą " kolekcje zegarków :)..

Powodzenia w własnej twórczości! ...:]


2 komentarze:

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !