10/23/2011

burda inspired poncho...

Przeglądając październikową Burdę w oko wpadło mi parę projektów ..między innymi to super poncho :]....

Jak dla mnie bomba :]..buszuje w poszukiwaniu materiałów jeszcze żaden w odpowiednim kolorze mi nie wpadł w ręce :P..a w między czasie mam mały ..i zarazem szybki tutorial na poncho z ...kocyka :]..

Nad kolorem pracuje więc narazie stan "surowy" kremowa biel ;)...

Wykonanie...

Kocyk (kolor faktura materiał kwestia gustu :)
igła nic lub maszyna
nożyczki

Zaczynamy...

Mój kłocyk ;)...wyszperany w domu w sam raz na tutorial

Składamy w pół i znowu w pół jak na foto wyżej i niżej...

I tniemy aż do samej góry wzdłuż  złożonej części ...



i teraz obszywamy brzegi po cięciu ..ale można tez nie obszywać jeżeli materiał to wełna wystrczy sfilcować:]...polar też nie wymaga obszycia :) wszystkie materiały nie strzępiące się :)



I gotowe!:]...

Można też doszyć zapięcie..
 Z tyłu...
 Ale można się obejść używając prostej broszki :]...

Trochę mi "Bukę " przypomina z Muminków :P
 Z paskiem wygląda jak dla mnie najlepiej ;)..takie kimono :]..


Skromna wersja poncho ...
w zanadrzu mam jeszcze ..inne poncho narzutki itd. :]..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !