8/05/2011

Refashion..my sweet "trashion"...

Bransoletki -->http://anielskaaniela.blogspot.com/2011/08/diytutorialbracelet-leather.html 


zrobiłam z nogawek ze skróconych skórzanych spodni kupionych w sh ..(minus za wąskie w nogach ale za 3 zł można przerobić :]) .  ..na zawsze modne krótkie skórzane spodenki ...a to co powstało:


 Przed...


juz po wstępnym cięciu ;)


Spodnie w kolorze karmelowym...




Po...




Wykonanie..
Przycięłam nogawki ...podwinęłam z taśmą fizelinową z klejem ..i na koniec przeprasowałam ..gotowe ..:]




A tu więcej inspiracji na temat skórzanych "wariacji";)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !