7/14/2011

DIY..Tutorial...naszyjniki z krawatów...recycled tie necklace ...

 Krawatowe "wariacje"....
Dziś pierwszy dzień wiosny i mam o taki uśmiech

jupi.jpeg




Ale zamiast pokazać "kwiaty"
,postanowiłam że dzisiejsze wpisy będą "inne"


Zainspirowana :


iwonia77.pinger.pl/m/4301342


Super wykonanymi  koralami przez Iwonę ,Zrobiłam sobie podobne :]...ale wykonane troszkę inaczej  i  z innych 'półproduktów " na mój sposób
taka już ze mnie "kaczka dziwaczka":]


kacz.jpg






Zaczynamy moje "korale"


Zrobione z :




kraw-vert.jpg









Efekt końcowy :]:


kor44-vert.jpg




Cały krawat został wykorzystany ;) z resztek zrobiłam broszkę :)


kor13.jpg






Dłuuugi wpis;)..więc aby lepiej się oglądało  dodam resztę w kolejnym :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !