7/11/2011

diy muff / jak zrobić mufkę

mufka-szycie-blog-tutorial-muff-sewing-refashion
jesień już się zbliża dużymi krokami i w ręce zaczyna nam być chłodno , zaczynamy wyciągać z szaf klasycznie rękawiczki , ale ja mam dla was inny pomysł na ogrzanie rak proponuje uszyc mufkę którą będziecie mogli zawiesić na tasiemce i nosić wygodnie zawieszona na szyi

Inspiracja:
mufki z wybiegów




   Potrzebujemy:

kawałek futrzanego  "rękawa" ja ucięłam ze starego płaszcza 
igła nic 
sznurek ,wstążka (opcjonalne:))
2 krótkie rękawy z bluzy  będą służyć nam za "wejście do mufki"


  Jak zrobić mufkę ?

  Wykonanie:


1.Ucinamy odpowiadająca nam długość rękawa z futrzanego płaszczyka (przepraszam ale mój "Agent gadżet" musiał zrobić inspekcje xD) to samo robimy z rękawami z bluzy 




2. Przyszywamy od wewnątrz ze sobą te rękawy (przyszywamy tez wstążkę sznurek co kto woli , ja swoja doczepiać będę )


mufka gotowa

Wywijamy na druga stronę ..podwijamy nasze rękawki (można też doczepiać ozdóbki wszelakie

ocieplacz do rąk ze swetra  i rękawów bluzy






No comments:

Post a Comment

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!