7/11/2011

DIY..tutorial ....mufka.. diy muff..jak zrobić mufkę?...

                                       Inspiracja:

mufka.jpg



chanel-muff-profile.jpg


                                                   Potrzebujemy:

kawałek futrzanego  "rękawa" ja ucięłam ze starego płaszcza 
igła nic 
sznurek ,wstążka (opcjonalne:))
2 krótkie rękawy z bluzy ..będą służyć nam za "wejście do mufki"


to trzeba.jpg


                                Wykonanie:

1.Ucinamy odpowiadająca nam długość rękawa z futrzanego płaszczyka (przepraszam ale mój "Agent gadżet" musiał zrobić inspekcje xD) to samo robimy z rękawami z bluzy 


krolik].jpg



rekaw.jpg

2. Przyszywamy od wewnątrz ze sobą te rękawy (przyszywamy tez wstążkę sznurek co kto woli , ja swoja doczepiać będę )


szycie.jpg


Wywijamy na druga stronę ..podwijamy nasze rękawki ;)(można też doczepiać ozdóbki wszelakie :))

GOTOWE!


gotowe.jpg


(jak je jeszcze "odpicuje" to dodam fotki :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !