7/13/2011

DIY...Tunika w "5 min." :)...Tunic in 5 minutes....

Jako że wiem jak ciężkie są przeróbki bez maszyny do szycia pokaże wam jak ja sobie radziłam zanim zakupiłam maszynę :) .. mój sposób na zwężenie i przerobienie dużej bluzki w zgrabna tunikę w "pięć min. " 


bluzka.jpg


(co za haft :*)


b2.jpg


Potrzebujemy : gumkę  ,igłę , nić, dużą bluzkę  i pasek ( pasek to mój nr. 1 w szafie ):)

A robimy to tak :

Przyszywamy gumkę wzdłuż lini szwu tak jak na zdjęciu i przy ramionach lekko marszczymy .. rękawki podwijamy prasujemy i przyszywamy guzik aby nam trzymał rękaw i był ozdobą :)..
można też "zaprasować :)

t.jpg


Zakładamy bluzkę/tunikę przewiązujemy w pasie i "the end" gotowa tunika :)



b.jpg



dziś wyjątkowo siostra służy mi za "top model" :)

Plus mały "bonus" :)

http://www.youtube.com/watch?v=VzbEtG6wElA&feature=player_embedded

No comments:

Post a Comment

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!