7/17/2011

DIY...sztruksowa kurteczka ....jacket...

Kurteczka nr. 2 ..do jej przeróbki zainspirowała mnie siostra która uwielbia przeróżne "dziwaczne dekolty":P...miedzy innymi do jej szafy trafiła i ta kurteczka :]...




kurteczka-sztruks..w  ślicznym kolorku "malinowy":] przed....

1.jpg






I po "szalonych " przeróbkach :]...


56-vert.jpg




58-vert.jpg




74-vert.jpg




eee na ostatnim foto wyszłam jak Sadako :P..


sadako2333.jpg






Moje zastosowanie skrawków już w następnym wpisie  :]..


Ps.Jak ciekawi Cię jak to zrobiłam .napisz pod postem :)....Jeszcze 3 kurteczki czekają na swój "debiut" ;)

2 komentarze:

  1. też chcę taką zrobic ale nie wiem jak :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś pierwszą osobą której się podoba !:)

    szkoda że ostatnio nie ma czasu na szycie ciągle w pracy :(

    postaram się niestety w dalszej przyszłości zrobić tutorial:)

    ale jak jesteś niecierpliwa to słowny opis..

    ja swoją kurteczkę "zwężyłam..
    wycięłam dekolt i "ponacinałam (piramidki) w zaokrągleniach i podwinęłam w zakładkę przyszyłam ..ciachnęłam rękawy ..podszyłam na zakładkę i doszyłam mankiety :)
    i to wszytko :)

    Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny ..komentarz

    Aniela :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !