7/15/2011

Diy Jak przerobić sweter diy kardigan sweterek rozpinany Diy

                                Wielki powrót "ostrego cięcia" tyle że teraz w pionie . W poszukiwaniu idealnych sweterków rozpinanych ,a wymagania są duże (dobrej jakości, tanie  :])  niestety w dziale damskim nie znalazłam żadnych odpowiadających moim kryteriom
więc przywiało mnie na dział męski  a tam aż od zatrzęsienia swetrów (czyżby panowie wstydzili się kupować w sh?;)) i udało mi się upolować trzy sweterki 100 % kaszmir w stanie idealnym   za niecałe 3 zł :]







Nr. 2 ..."sweterek w serek".. na mnie ...:]


7-vert.jpg




dodatkowo "zwężyłam " w ramionach tym sposobem :


shop-ek.pinger.pl/m/5301164/tunika-w-5-min


Niestety już po zdjęciach uznałam że potrzebuje tego zwężenia  ... więc nie widać ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !