7/16/2011

DIY..Naszyjniki..."Zabawne frędzelki"...necklace..

Wygrzebane w szpargałach moje "zabawne frędzelki"..od razu wpadły w oko nie tylko mojej rodzince  ..dumnie na szyi "dyndają" już  też u moich koleżanek :]....a skoro już sprawdzone ..mogę pokazać na blogu :](zanim mi gdzieś zdjęcia przepadną :p)


Zrobione z...

1.jpg




2.jpg




Frędzelki na szyi ..i uszach ..:]




“Puderniczka”


3-vert.jpg




4-vert.jpg




“burgund”




7-vert.jpg




“chwościk”




11-vert.jpg




A tu więcej inspiracji...


135277.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !