7/16/2011

DIY-"wielofunkcyjny materiał"...diy shawl.."flower power"..


Po skróceniu spódnicy ( nie jednej :]) został mi podłużny kawał materiału ...myślałam aby go przerobić na pasek z klamrą ..ale okazało się  że to zbędne ...wystarczy obszyć boki zwijając podwójnie i mamy podłużny "kawał materiału":].który może nam służyć jako....odpowiedź na zdjęciach  :d




Moja skrócona spódniczka i "kawał materiału" :]





1b-vert.jpg




A co można z nim zrobić :


“kwiecista torebka”




4b-vert.jpg




“Pasek..apaszkowy”




8b-vert.jpg




“wiatr we włosach..”




16-vert.jpg




A tu więcej sposobów wiązań :


shop-ek.pinger.pl/(…)wezly-wezelki-apaszkowo-chustk…


W "pracowni wisi mi dłuuuga spódnica jedwabna w kolorze "fiołkowym" ...to dopiero będzie "kawał materiału na szyję i nie tylko":] 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !