7/15/2011

DIY ..tutorial..expresowa...spódniczka ...skirt in 15 minutes...

Chyba każda z nas ma takie dni gdy stoi przed szafa i wypowiada te (nie) magiczne słowa :" nie mam co na siebie włożyć " ..to pewnie kwestia "hormonów"

Pod wpływem "tego impulsu " chwaciłam się za maszynę do szycia i "w 15 min." wyczarowałam spódniczkę w stylu lat 50's :] ..notabene teraz ten fason jest "hitem wiosna-lato";)..

Sposób uszycia tej spódniczki zaciągnęłam z jednej z inspiracji :]


blue-urban-outfitters-skirt-brown-louis-vuitton-skirt-silver-louis-vuitton-s_400.jpg


Zaczynamy ....

Potrzebujemy: 

Materiał mój to stara zasłona kupiona w sh za 1 zł  ..ale śmiało może to być duży kawałek ze starej spódnicy :)(kolor kwestia gustu)
Guma 
igła i nitka ..lub maszyna do szycia :)

Wykonanie:

Wycinamy sobie kawałek podłużnego "pasa" materiału (im dłuższy tym więcej marszczeń)
najlepiej nie "strzępiący się "

Kawałek gumki odmierzamy w talii i ucinamy :)


1-vert.jpg



4.jpg


U góry naszego materiału robimy  zakładkę na całej długości (szerokość zależy od tego jak duży chcemy mieć podniesiony stan spódnicy)  przypinamy  szpilkami aby materiał nam się nie przesuwał podczas szycia :)
Zszywamy i przewlekamy gumę :]


3-vert.jpg


Powstanie nam oto taka "firaneczka" 


6-vert.jpg


Zszywamy bok spódniczki razem ,podszywamy i ...
GOTOWE!:*


12-vert.jpg




Ps. tym sposobem można sobie wyczarować różnej długości spódniczkę,spódnicę ..a nawet mini ;)...i pamiętaj im więcej materiału tym więcej "marszczeń"...i przede wszystkim Miłej zabawy!:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !