7/10/2011

DIY... Tutorial ..lace bracelet..Koronkowa bransoletka

                                                              Inspiracja:


GGLaceBracelet_blkfinal-756761.jpg


                                                               Potrzebujemy: 

bransoletkę (obojętnie jaka )
koronkę, kawałek firanki
igła nic (jak kto woli można przykleić..ja wybrałam inna wersje szycie :P)
kawałek wstążki lub materiału miękkiego 

                                                               Wykonanie:


1.wymierzamy długość potrzebnej nam koronki
koronki (przykładając ja do bransoletki)


os.jpg


2."przyszywamy" koronkę od środka 


s.jpg




wszyte.jpg


3.aby szew nie przeszkadzał nam w noszeniu bransoletki to wszywamy od środka materiał (ja wszyłam tasiemkę) wymierzamy długość wewnętrznej tasiemki i wszywamy ją. 


wt.jpg




wszywanie.jpg


GOTOWE!:*



gotowe.jpg


zawsze można kupić taką bransoletkę ..ale zrobiona własnoręcznie jest unikatowa i daje satysfakcje!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !