7/15/2011

DIY..Tutorial... 2w1..Bransoletka+pierścionek...

 zz.jpg
Co powiecie na "bransoletko-pierścionek " 2 w 1 :]?
..Domyślam się że pierwsze słowo "niepraktyczne";)
..niewygodne .itd. :P ale wierzcie mi na słowo wręcz przeciwnie :]..jest wygodna ....urocza i ma swój "orientalny czar" :d

Wykonanie jest bardzo proste.... ja swoje zrobiłam z :



zz.jpg



Zainspirowana :


FR07107_display_large.jpg


Powstały mi takie dwa "twory":]:

Nr.1 "miedziane Bollywood":]


1-vert.jpg


Nr 2. "ice queen"


DSC03227-vert.jpg


Taka "Bollywoodzka" wersja charms-ów :] tu też można doczepiać zawieszki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj ! , Доброе утро! , Hello ! , Hallo!

Dziękuje za odwiedziny!, każdy gość jest dla mnie bardzo ważny dlatego zachęcam do podzielenia się ze mną swoją opinią, pytaniem lub pomysłem. Wiem z doświadczenia , że początki DIY nie są takie różowe dlatego chętnie pomogę i doradzę lub też razem stworzymy coś ekstra :-)!

Thank you for your visit!, every guest here is very important to me that's why it would be great to know your opinions ,questions or ideas.
I know that Diy at the beginning isn't so easy that's why I will be more than happy to help you , advice you or make something supercool with you !